Badanie szczęścia

Strona powstała by zaprezentować wyniki badania będącego tematem mojej pracy magisterskiej zatytułowanej Struktura sieci społecznej a poczucie szczęścia. W pracy badałem, czy sieć kontaktów społecznych, zobrazowana za pomocą sieci znajomych w portalu facebook ma wpływ na odczuwane szczęście. W szczególności chciałem dowiedzieć się, czy szczęśliwszym jest ten kto ma setki znajomych więcej ode mnie. Na poniższej infografice ogólnie prezentuje wyniki badania, a osoby zainteresowane tematem zachęcam do lektury mojej PRACY :]

Dziękuje serdecznie wszystkim którzy poświęcili kilka minut na wypełnienie ankiety i odważyli się udostępnić mi pliki listujące ich znajomych. Obiecuję nie wykorzystać ich do niecnych celów 🙂

badanie-szczescia-infografika-kopia

Zwykły wpis

One thought on “Badanie szczęścia

Skomentuj

